عشق فقط قرمز
پرسپولیس برای بردن استقلال، به90دقیقه و11بازیکن نیاز نداره همان 10دقیقه و10تا بازیکن کافیه
این برد شیرین وبه پرسپولیسی های عزیز تبریک میگم
+ نوشته شده در دوشنبه سوم آذر ۱۳۹۳ ساعت 11:22 توسط moheyedin
|
پرسپولیس برای بردن استقلال، به90دقیقه و11بازیکن نیاز نداره همان 10دقیقه و10تا بازیکن کافیه
این برد شیرین وبه پرسپولیسی های عزیز تبریک میگم