پرسپولیس به بردن استقلال نیاز به 90دقیقه و11بازیکن نداره همان10دقیقه و10بازیکن کافیه

پرسپولیس برای بردن استقلال،  به90دقیقه و11بازیکن نیاز نداره همان 10دقیقه و10تا بازیکن کافیه

این برد شیرین وبه پرسپولیسی های عزیز تبریک میگم